She's not trapped in Wonderland

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av h - 14 oktober 2009 19:08

Hej

Jag äe jätteledsen att jag inte skrivit på sån lång tid. Men massor har hänt, jag har för en gångs skull varit med kompisar, sen har jag bara allmänt pluggat eller softat runt.

Som jag säkert sagt var jag på Simon o Carros spelning i lördags med Bilén o Petra härromdagen. Ni var helt toppen! (:


Just nu sitter jag och pluggar religion vilket jag tycker är jätteroligt (Y)

Nu är det hinduismen det handlar om, sen blir det buddhismen vilket verkar vara en otroligt soft religion.


Jag har faktiskt inte mycket att skriva om, för lite är sekretessbelagt.


Jag skriver mer när jag kommer på något.

Än så länge kan ni få ta del av min musik som idag blir den evigt älskade Lars Winnerbäck.

Det blir låten "Ingen Soldat" eftersom jag tycker mycket om första raderna i texten.

Himlen faller ner, det svider till där kniven skar.

Jag har varit vaken hela natten, känt om hjärtat sitter kvar.

Puss<3

/h


Presentation


Mitt namn är Hanna, en tjej som älskar musik och att teckna och skriva. Jag är född den 29 januari 1994, och går i nian på Stenkulan utanför Göteborg. Lyssnar mycket på indie, pop och rock, och är beroende av musik.

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards